دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

بازار مصرف مدرن در اینترنت است. و به عنوان یک صاحب کسب و کار، هرگز نباید تسلیم شوید، یا ریسک ترک کسب و کار را داشته باشید. به هر حال، این روزها همه چیز به صورت آنلاین فروخته می شود. به همین دلیل، شما به یک وب سایت تجارت الکترونیک نیاز دارید که به شما امکان می دهد به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید، محصولات بیشتری بفروشید و برند خود را بسازید. اما شما نمی توانید به این برسید که وب سایت تجارت الکترونیک شما طراحی بدی دارد و نمی تواند توجه مشتری بالقوه شما را جلب کند. طراحی سایت فروشگاهی در کرج

یک سایت تجارت الکترونیک با طراحی مناسب باید از اسکریپت ها، کلمات، رنگ ها، تصاویر و گرافیک مناسب استفاده کند. در نتیجه، شما موفق خواهید شد فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به طور موثرتری تبلیغ کنید، مشتریان بالقوه خود را جذب کنید و تجربه کاربری آنها را بهبود بخشید.

1. با یک استراتژی شروع کنید

 
قبل از اینکه حتی به نقطه ای فکر کنید که چگونه یک وب سایت طراحی کنید، بهتر است ابتدا ایده خوبی در مورد نحوه ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک خود داشته باشید. حتی اگر به دنبال طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک با یک رابط وب ساده هستید، باید این کار را انجام دهید. انجام این کار مهم است زیرا به شما امکان می دهد مراحلی را که باید هنگام فروش محصولات یا خدمات آنلاین انجام دهید شناسایی کنید. همچنین به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات مرتبط را که در سایت تجارت الکترونیکی خود قرار دهید مانند:

رابط کاربر پسند و منوهای ناوبری آسان
گزینه های پرداخت گنجانده شود
یک ربات چت که هر زمان که مشتریان شما تجربه ای داشته باشند به صورت 24 ساعته پشتیبانی می کند
یک تابع جستجو که دارای یک فیلتر پیشرفته است
نظرات مشتریان قبلی شما برای افزایش اعتماد مشتریان بالقوه شما
با هدف عینی، می‌توانید ویژگی‌های ضروری را بر اساس نیازهای خود و سطحی که انتظار دارید کسب و کارتان در آن رشد کند، تعیین کنید. یک استراتژی همچنین به شما کمک می کند تا نیازهای تجاری و چالش های احتمالی خود را با رشد شرکت خود شناسایی کنید.

2. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
از آنجایی که طراحی وب بهبود کلی زیبایی کلی پلتفرم تجارت الکترونیک شماست، همیشه باید از عکس ها با هدف روشن استفاده کنید. و این نه تنها به معنای تصاویر محصولات است، بلکه تصاویر استفاده شده در طراحی کلی سایت شما برای جذب مشتری احتمالی است. عکس‌های با کیفیت بالا و مرتبط نیز هویت ایجاد می‌کنند، احساسات را بالا می‌برند و به راحتی به یاد می‌مانند.

تصاویر محصول همیشه باید وضوح بالایی داشته باشند زیرا حتی کوچکترین تاری نیز می تواند برای مشتری بالقوه طاقت فرسا به نظر برسد. در نتیجه این امر بر اعتبار شرکت شما تأثیر منفی می گذارد. شما می خواهید از این امر اجتناب کنید و بهترین کار استفاده از تصاویر واضح محصول است تا مشتریان بالقوه بتوانند محصولی را که ارائه می دهید ارزیابی کنند. هرچه کیفیت تصاویر بالاتر باشد، مشتریان بالقوه شما بیشتر تبدیل می شوند.

3. آن را آسان کنید

 
در حالی که ممکن است بخواهید اطلاعات مربوط به نام تجاری خود را فاش کنید، این نباید به ضرر تجربه عمومی کاربر شما باشد. بنابراین، وب سایت تجارت الکترونیک شما باید دارای رابطی باشد که حاوی بلوک های متنی زیادی نباشد. از این گذشته، هدف اصلی آن ایجاد فروش است و به هم ریختگی بیش از حد به هیچ وجه کمکی نمی کند زیرا گیج کننده است. در نتیجه، پیدا کردن یک محصول برای مشتریان بالقوه شما بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا می کند و ممکن است به طور کلی از سایت شما خرید نکنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، داشتن یک وب سایت انعطاف پذیر و کاربرپسند که مشتریان بالقوه را برای خرید محصولات شما تشویق می کند، باید مهم باشد. یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید، درخواست یک منوی پیمایش مستقیم است. برای حذف موانع، گزینه های اضافه بار و درهم ریختگی های غیر ضروری، می توانید صفحات محصول و گزینه های منو را ساده کنید. با وجود این ویژگی ها، جستجوی سایت شما و یافتن هر چیزی که می خواهند بدون عرق کردن برای مشتریان شما بسیار آسان تر خواهد بود.

یکی دیگر از راه‌های موثر برای آسان‌تر کردن وب‌سایت تجارت الکترونیک، کاهش تعداد تبلیغات است. به این ترتیب توجه مشتریان شما تحت تاثیر این تبلیغات قرار نمی گیرد. علاوه بر این، وب سایت تجارت الکترونیک شما سرعت بارگذاری پایینی را تجربه نخواهد کرد که به تجربه کاربری شما آسیب می رساند.

4. رنگ های خود را هوشمندانه انتخاب کنید
رنگ در طراحی سایت تجارت الکترونیک به دلیل تاثیر علمی بر مغز انسان نقش ناچیزی دارد. به همین دلیل، نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید زیرا نشان دهنده برند شما نیز خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، باید رنگی را انتخاب کنید که فضای شرکت شما را به خوبی نشان دهد. شما می توانید به راحتی با ترکیب رنگ هایی که می تواند احساسات و عواطف را به برند یا محصول شما تبدیل کند، به این مهم دست پیدا کنید.

5. مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید

 
دو گروه برای طراحی وب وجود دارد - موضوعی و حرفه ای. تیم تناسب اندام یعنی هنگام طراحی وب سایت خود به طراحی های UI و UX توجه کنید. در مقابل، جنبه شخصی جایی است که شما از دیدگاه مشتری فکر می کنید. هنگام اتخاذ رویکرد دوم، دو سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید، از جمله:

آیا توضیحات محصول شما دقیق و پر سر و صدا است؟
آیا مشتریان می توانند اطلاعات را به راحتی پیدا کنند؟
حد کلی طراحی را چگونه اندازه می گیرید؟
مشتری چقدر سریع به صفحه پرداخت می رسد؟
آیا مدیریت ناوبری آسان است؟
پاسخ به این سؤالات مهم است زیرا به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید مشتریان بالقوه شما در یک وب سایت چه می خواهند. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت تجارت الکترونیکی طراحی کنید که به خوبی طراحی شده و به راحتی قابل پیمایش است. در نتیجه، تجربه خرید مشتریان شما بدون دردسر و مستقیم خواهد بود و آنها را از کیفیت خدمات شما به طور کلی راضی می کند.

6. مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است
امروزه بسیاری از مصرف کنندگان هنگام خرید از وب سایت های تجارت الکترونیک از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. به همین دلیل، باید فضای خود را برای برنامه های موبایل افزایش دهید. در غیر این صورت، مشتریان بالقوه شما یک تجربه خرید وحشتناک خواهند داشت و به جای دیگری نگاه می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید مطمئن شوید که سایت تجارت الکترونیک شما ریسپانسیو است. به این ترتیب مشتریان شما از تمام ویژگی های هیجان انگیز وب سایت لذت خواهند برد. در نتیجه، شما موفق خواهید شد که آگاهی از برند خود را افزایش دهید و به مخاطبان گسترده تری برسید، که نتیجه آن تغییر بزرگی است.

بردن
اگر تصمیم گرفته اید برخی از سایت های خرید آنلاین خود را قرار دهید یا در حال افتتاح یک تجارت آنلاین جدید هستید، سایت تجارت الکترونیک شما باید به خوبی طراحی شده باشد. فقط با انجام این کار می توانید به قدرت بزرگی که بازار آنلاین ارائه می دهد وارد شوید. این راهنما برخی از ملاحظات را هنگام طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی خود برای کسب و کار شما برای به دست آوردن یا حفظ مزیت رقابتی بیان کرده است.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی