دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

تولید محتوا کرج در یک صفحه وب فقط نوشتن چیزی نیست که بیشتر دوست دارید. چندین عامل وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تأثیر بیشتری بر خوانندگان خود داشته باشید. و همچنین به شما کمک می کند نام تجاری خود را در وب قرار دهید. در این مقاله نکاتی را برای شروع نوشتن با هدف بازاریابی واضح‌تر به شما ارائه می‌دهم.
1. تجزیه و تحلیل خود را مطالعه کنید
اگر قبلاً محتوایی در وبلاگ خود دارید، لازم نیست تمرکز خود را برای بهبود ترافیک تغییر دهید. بلکه از این موضوعات یاد بگیرید تا کارآمدتر کار کنید. آمار ترافیک سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. به پست هایی که بیشترین تعداد بازدید را داشته اند، دفعاتی که به اشتراک گذاشته شده اند نگاهی بیندازید و دریابید که چگونه موفقیت به دست آمده را تکرار کنید. ایجاد یک تقویم سرمقاله با تأثیرگذارترین موضوعات می تواند یک استراتژی مفید برای تولید مقالاتی باشد که بیشترین تأثیر را دارند. موضوع، قالب، عنوان و چگونگی تأثیر این پارامترها بر معیارها را تجزیه و تحلیل کنید. اگر چیزی در گذشته کار می کرد، به احتمال زیاد چیزی مشابه دوباره کار خواهد کرد.
۲- مردم را غافلگیر کنید
یکی دیگر از تکنیک های جالب برای ایجاد محتوای با تاثیر بالا، تحریک احساسات در خوانندگان است. یک مطالعه اخیر توسط مدرسه تجارت وارتون، 7500 مقاله نیویورک تایمز را تجزیه و تحلیل کرد تا عواملی را که باعث ویروسی شدن محتوا می شوند، شناسایی کند. این مطالعه نشان داد که بیشتر محتوایی که به اشتراک گذاشته شد، رابطه قوی با احساسات خواننده داشت. این شش احساس برجسته هستند: تعجب، ترس، غم، خشم، شادی و انزجار. من مطمئن هستم که انزجار و عصبانیت واکنش هایی نیستند که بخواهید با برند خود مرتبط کنید. اما نکته در این مورد این نیست. تمرکز این درس بر این است که محتوا با ایجاد واکنش احساسی قوی در خواننده به تنهایی قادر به ایجاد تجاری سازی یا بازاریابی باشد. و این فقط در مورد محتوا صدق نمی کند. اگر عناوین شما احساسات را برانگیزد، کاربر تمایل بیشتری به باز کردن مقاله و همچنین اشتراک گذاری آن دارد. در نظر بگیرید که محتوای شما باید یک عمل را تحریک کند. و این راهی برای رسیدن به آن است.

3. تیتر خود را مشخص کنید
Shareaholic 200000 وب سایت ناشر را در اکتبر 2012 مطالعه کرد. نتیجه گیری می شود که 27.27 درصد از ترافیک این وب سایت ها از ارجاعات انجام شده در شبکه های اجتماعی بوده است. این بدان معنی است که وقتی محتوا در توییتر، فیس بوک، لینکدین و سایر پلتفرم ها به اشتراک گذاشته می شود، فرصت کافی برای کشف آن توسط افراد دیگر وجود دارد. اما چه چیزی باعث می شود کاربران روی آن مقاله در شبکه های اجتماعی کلیک کنند؟ به احتمال زیاد به دلیل مالک است. یک عنوان چشم نواز به روشی اضافی به انتشار محتوا کمک می کند.
چگونه یک عنوان خوب ایجاد کنیم؟
این شبیه به ارائه یک موضوع خوب برای یک ایمیل بازاریابی است. یک تکنیک خوب این است که در مورد چهار "U" که خطوط اصلی ایجاد آن را پایه گذاری می کنند، فکر کنید:
مفید: چرا این پست ارزشمند است؟
فوق العاده خاص: چه چیزی می توانم از این پست یاد بگیرم؟
منحصر به فرد: چرا این مقاله منحصر به فرد و کامل است؟
فوری: چرا الان باید بخونمش؟
اگر این چهار ویژگی را در هر یک از عناوینی که می نویسید بگنجانید، احتمال خواندن و اشتراک گذاری مطالب شما بیشتر خواهد شد.
4. به من نگو، به من نشان بده
HubSpot اخیراً به این نتیجه رسیده است که عکس های به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک 53٪ بیشتر از سایر انواع پست ها "لایک" ایجاد می کند. این نشان می دهد که استراتژی بصری هنگام تبلیغات آنلاین محتوای ما به شدت توصیه می شود. در واقع بهترین ویرایشگران به محتوای بصری خود توجه ویژه ای دارند. به خصوص در جزئیاتی که کسب و کار شما را مشخص می کند. به عنوان مثال، کوکا کولا، در تبلیغات خود همیشه یک تصویر کوچک با نام خود در جایی قرار می دهد. برند خود را بصری تر کنید استفاده از تصاویر، ارائه توصیفی تری را ارائه می دهد و بنابراین، محتوای شما را توضیح می دهد. شروع به انجام این کار باعث افزایش زمان اشتراک گذاری آن و افزایش تعامل خوانندگان شما می شود.

5. سئو را فراموش نکنید
هر بار که مقاله جدیدی منتشر می کنید، صفحه جدیدی در وب سایت خود ایجاد می کنید که در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) ایندکس می شود. این بدان معناست که گوگل محتوای شما را به صورت رایگان و برای همیشه بازاریابی می کند. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید به Googlebot کمک کنید تا محتوای شما را راحت‌تر در نتایج جستجو نشان دهد؟ این تکنیک بهینه سازی موتورهای جستجو نامیده می شود که بیشتر به عنوان SEO شناخته می شود و شامل کلمات کلیدی است تا محتوای شما راحت تر پیدا شود. تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای رسیدن به این هدف پیاده‌سازی کنید و اگر می‌خواهید در مورد آنها و نحوه تولید محتوایی که به وب‌سایت شما تبدیل می‌شود بیشتر بدانید، دوره استراتژی دیجیتال و بازاریابی وبسازان نوین را از دست ندهید. در آنجا نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای خود را قرار دهید، بلکه از چه ابزارهایی برای اندازه گیری تأثیر خود و قابل مشاهده کردن نام تجاری خود در دنیای آنلاین استفاده کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی