دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

صفحه کابینت spl فونیکس

سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ

اس پی ال (SPL) نسل جدید ورق های HPL و کامپکت میباشد که در واقع از لایه های بسیاری از کاغذ در ترکیب با رزین فنولیک که تحت دما و فشار زیاد پرس میشوند، تولید شده است.
ورق فشرده اس پی ال (SPL) دارای قابلیت ها و مزایای بی شماری است که عمده آنها : ضد لک بودن، ضد آب، ضد اکتریسیته، مقاوم در مقابل انواع اسید وباز، آنتی باکتریال، نظافت آسان، لکه پذیر نیست و …. می باشند.
طیف گسترده قابلیت ها در کنار ظاهر زیبا و استحکام بالا باعث شده این متریال مناسب استفاده در انواع فضاها و کاربری ها باشد.

پنل مستحکمی است که تحت دما و فشار بالا تولید می شود . این متریال جدید توسط استودیوی ایتالیایی Laviani طراحی و در نمایشگاه Xylexpoمیلان در سال 2016 رونمایی شد و برای اولین بار و به صورت انحصاری توسط بازرگانی افراش پلاس در ایران عرضه میگردد .
واژه سینکرونایز ( Synchronize ) به معنی هماهنگی و منطبق شده میباشد که بیانگر تطبیق و هماهنگی طرح و برجستگی SPl میباشد . این سری از SPL ها با فینیش Moon و در ضخامت 12 میلیمتر تولید میشود . علت این نامگذاری به دلیل الهام گرفتن طراح از سطح کره ماه به منظور خلق این فینیش میباشد .
این محصول به دلیل پروسه پیشرفته تولید دارای مزیت های بسیاری میباشد که باعث شده در طیف گسترده ای از اماکن قابل استفاده باشد

مزایای SPL:

1. کاملا ضد آب
2. مقاومت بسیار بالا در مقابل خش پذیری
3. ضد حریق ( Euroclass B )
4. 97% آنتی باکتریال
5. مقاوم در برابر 22 نوع اسید
6. سادگی کار و اجرا به وسیله ابزار آلات صنایع چوب

 

صفحه کابینت spl فونیکس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی