دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

صفحه کابینت فونیکس

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۵ ب.ظ

اگر در حال تغییر دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه خود هستید، ممکن است انتخاب انواع صفحه تاپس برای کابینت، برایتان چالش برانگیز باشد. به این دلیل که صفحه کابینت علاوه بر زیبایی باید از نظر ترکیب بندی و رنگ با سایر عناصر آشپزخانه هماهنگ بوده و دوام و مقاومت خوبی هم داشته باشد. به علاوه صفحه کابینت باید قابل شستشو بوده و لک پذیر نباشد. در ادامه این مطلب از فونیکس، شما را با صفحه کابینت آشنا می کنیم تا بتوانید با مقایسه آن ها بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید.

 

1- صفحه کابینت سنگ کوارتز
طول عمر: طولانی
میزان مقاومت: آنتی باکتریال و بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه
هزینه: گران و پر هزینه
صفحه کابینت سنگ مهندسی کوارتز از کوارتز زمینی، رزین و رنگدانه تشکیل شده است. سنگ مهندسی کوارتز ویژگی های خوبی مانند طول عمر، مقاومت و تنوع رنگی دارد و باعث شده یکی از بهترین انواع صفحه کابینت آشپزخانه به حساب بیاید.

 

2- صفحه کابینت از جنس سنگ مصنوعی کورین
طول عمر: زیاد
میزان مقاومت: بسیار زیاد (مقاوم در برابر مواد شیمیایی و ضد آب)
هزینه: نسبتا زیاد
سنگ مصنوعی کورین ویژگی های بسیار خوبی دارد و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای صفحه کابینت می باشد:

ظاهر آن یکپارچه و بدون درز است
نگهداری از آن آسان است
مقاومت بسیار خوبی دارد
صفحه کابینت کورین هم برای آشپزخانه به سبک مدرن و هم برای آشپزخانه به سبک کلاسیک گزینه ایده آلی است. پس اگر بودجه مناسبی دارید، کارشناسان گروه بازرگانی افراش پلاس انتخاب آن را به شما پیشنهاد می دهند.


3- صفحه کابینت مارمونایت
طول عمر: طولانی
میزان مقاومت: مقاوم در برابر مواد شیمیایی
هزینه: مناسب
صفحه کابینت مارمونایت، از مواد اصلی کورین و کوارتز ساخته شده است و به همین دلیل هم خواص سنگ کورین و هم خواص سنگ کوارتز را دارد. همچنین به دلیل طرح ها و برجستگی سطحی، ظاهر آن مشابه سنگ های طبیعی است .

این نوع صفحه کابینت مانند صفحات کورین به راحتی دچار خط و خش نمی شود. در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دچار تغییر رنگ و لک های احتمالی نمی شود .تنوع طرح و رنگ آن کلیه سلیقه ها را در بر می گیرد و نگهداری رنگ های تیره و روشن آن تفاوتی ندارند. همچنین خوب است بدانید که قیمت آن نسبت به محصولات کوارتز و کورین موجود در بازار بسیار مناسب است.

 


4- صفحه کابینت از SPL
طول عمر: طولانی
میزان مقاومت: مقاوم در برابر چند نوع اسید، در برابر خط و خش، عدم جذب رطوبت
هزینه: نسبتا بالا
صفحه کابینت SPL  به عنوان متریالی نوین حس متفاوتی را به شما می دهد و یکی از بهترین گزینه ها برای صفحه کابینت آشپزخانه می باشد. این نوع صفحه کابینت علاوه بر آن که زیبایی منحصر به فردی دارد، بسیار کاربردی است. برجستگی و فینیش خاص این متریال، حس طبیعی و خوشایندی در هنگام استفاده ایجاد می کند.

صفحه کابینت SPL  در مقابل خط و خش و حرارت مقاومت بسیار زیادی دارد و لکه و رطوبت را به خود جذب نمی کند. همچنین آنتی باکتریال بوده و تمیز کردن آن آسان است. به علاوه به گفته کارشناسان گروه بازرگانی افراش پلاس، این امکان را دارد تا به صورت یکپارچه بر روی کابینت اجرا شود.  

 

 

برای خرید و مشاوره با 09126761902 ، 02691302560 تماس بگیرید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۵ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی