دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

چه در حال حاضر یک وب سایت داشته باشید یا یکی از آن خدمات را داشته باشید، شرکت آنلاین شما به حداکثر پتانسیل دست نخواهد یافت یا حتی ممکن است این روزها بدون بهینه سازی موتور جستجو (سئو کرج) پیشرفت نکند. بنابراین من می خواهم برخی از منابع سئو را به اشتراک بگذارم که هر کسی می تواند انجام دهد و نتایج واقعی را ببیند، بدون نیاز به تجربه فنی یا تخصص خاصی.
بله، شما می توانید سئو را خودتان انجام دهید - نیازی به استخدام یک متخصص گران قیمت نیست که نمی تواند نتیجه را از هر نظر تضمین کند.

دلیل آن این است که پتانسیل زیادی برای تجارت آنلاین شما وجود دارد
فرض کلی این است که هر چه سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد، توجه بیشتری از طرف گوگل جلب می شود و در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر ظاهر می شود. این مهم است زیرا وقتی افراد موضوعات مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کنند، به وب سایت شما نگاه می کنند. و آنها باید روی پیوندی که آنها را به صفحه فرود، صفحه اصلی وب و / یا تجارت الکترونیکی شما می فرستد کلیک کنند تا وب سایت خروجی.

برای خرید محصولات یا خدمات خود بازخورد رایگان از افراد اولیه دریافت می کنید. آنها در جستجوی این اطلاعات هستند، که باعث می شود احتمال بیشتری وجود داشته باشد که اقدامی انجام دهند، چه به دنبال ثبت نام در لیست ایمیل خود یا خرید یک محصول باشید.

این ترافیک قدرتمندتر و ارزشمندتر از تبلیغات پولی مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات بنری است. در نظر بگیرید که طبق گزارش Business Insider، 64 درصد یا بیشتر از ترافیک وب سایت شما ناشی از فعالیت های SEO است که به آن ترافیک «ارگانیک» می گویند.

تحقیقات مشتری می گوید 81 درصد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید افرادی که به سایت شما می آیند ترافیک ایجاد شده توسط خدمات سئو را دوست دارند (که پول بیشتری خرج می کنند) نسبت به افرادی که برای تبلیغات پول می گیرند.

و این مهم است. فرض کنید بیشتر افراد از صفحه اول جستجوی گوگل فراتر نمی روند.

سئو کرج وبسازان نوین

و حداقل 5 درصد از محققان به صفحه دوم نتایج می روند. بر اساس یک نظرسنجی از وب‌سایت‌های پیشرفته، ۶۷ درصد از کلیدها به پنج نتیجه اول رفتند و نماد شماره ۱ بیش از ۳۰ درصد از کلیدها را دریافت کرد.

چگونه تمرکز گوگل را پیدا کنیم و از همه این مزایا بهره مند شویم؟ خوشبختانه کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید خودتان آن ها را انجام دهید تا وب سایت گوگل خود را سفارشی کنید. این نکات ساده سئو را دنبال کنید و در رتبه بندی گوگل خود شاهد پیشرفت خواهید بود.

(قبل از اینکه چیزی بگویید، بله، می‌دانم که دستگاه‌های دیگری مانند بینگ و یاهو وجود دارند. اما با کنترل 90 جستجوی وب توسط گوگل، می‌خواهید روی تلاش‌های خود برای جلب رضایت گوگل تمرکز کنید.)

تکنیک های سئو - خوشحال کردن گوگل - و صفحات وب بیش از حد
یکی از مواردی که می‌خواهم در اینجا باز کنم، بالاست. گوگل بسیار امن است.

شما نمی توانید کلمات کلیدی را در صفحات وب خود جمع آوری کنید. روزهای اولیه وب را به یاد دارید، زمانی که مردم لیستی از کلمات مربوط به جایگاه خود را در پایین صفحه اصلی خود داشتند؟ این روزها کار نمی کند، نه به مدت طولانی.

اولین چیزی که باید بدانید این است که شما باید کلمات کلیدی خود را در محتوای خود بگنجانید. نمی تواند اجباری به نظر برسد.

شما این کلمات کلیدی را در کاراکترهایی خواهید داشت که واقعاً در سایت شما نوشته شده است. همچنین باید شامل عناوین کوتاه و با کیفیتی باشد که موضوع خاصی دارند. همچنین، باید کلمات کلیدی را حداقل یک بار در بالای صفحه وب خود در محتوا پیدا کنید و سپس تمام صفحه را به استثنای بشویید.

با توجه به ابتکارات سئو، این بهینه سازی وب سایت نامیده می شود.

Google Directory اکنون روی محتوای مفیدی است که به طور خودکار اضافه می شود و بر آنچه مردم به دنبال آن هستند متمرکز است، مانند وبلاگ ها، برنامه ها، ویدیوها. قبل از اینکه وب سایت خود را به کاربران خود توصیه کنند، آنها می خواهند مطمئن شوند که شما چیزی برای ارائه مشاوره، اطلاعات مهم و موارد دیگر به افراد علاقه مند به سایت خود دارید.

مهم: محتوا را کپی نکنید، خواه از صفحات دیگر وب سایت شما باشد یا از سایر وب سایت های شما.

نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که در حین کار بر روی ساخت وب سایت Google خود، هرگز نمی توانید فراموش کنید که افراد واقعی همیشه محتوای شما را می خوانند. و اگر نتوانند آنچه شما می گویید را بفهمند - برنمی گردند، که بر کسب و کار و رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد. بنابراین مطمئن شوید که محتوای شما انسان پسند و گوگل پسند باشد.

همه این مهارت‌ها باید به شما کمک کند تا قدرت را در بازار خود مدیریت کنید و سایت‌های دیگر را تحت تأثیر قرار دهید تا به شما پیوند دهند - هر چه تعداد لینک‌ها به شما بیشتر باشد - سئوی شما بهتر است.

علاوه بر محتوای با کیفیت، مراحل سئوی شما باید شامل کارهایی باشد که در "دفتر پست" خود انجام می دهید. برای مثال، اتصال داخلی مهم است. همچنین سایت شما باید مطالب مفید زیادی در مورد موضوعات مرتبط داشته باشد ... و بین این صفحات لینک شود. این کار باعث می شود که بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما باقی بمانند، که نشان می دهد سایت گوگل شما مفید است. و البته این به گوگل اجازه می دهد تا همه چیز را از طریق وب سایت شما خریداری کند.

متن شما باید در تگ عنوان شما نیز گنجانده شود، که بسیار کوتاه است - فقط یک خط - کمی از متن که به صورت یک پیوند آبی قابل کلیک در صفحه گوگل ظاهر می شود.

همچنین باید مراقب باشید که سه توضیح برای صفحات وب خود داشته باشید. این یک توضیح بسیار کوتاه از آنچه در صفحه است است - در زیر پیوند در نتایج جستجو ظاهر می شود و می تواند خواننده را متقاعد کند که برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کند. شما باید حداقل یک بار موضوع خود را دوباره مرور کنید. این تفاوت زیادی در سئو نیست اما می تواند کیفیت را بهبود بخشد.

اگر تصاویر یا تصاویری در سایت خود دارید (و باید) فراموش نکنید که یک "متن با کیفیت بالا" داشته باشید که محتوای تصویر را توصیف کند. گوگل نمی‌توانست به عکس‌ها «نگاه» کند اما alt را بخواند. و باعث می‌شود تبدیل‌های شما در نتایج جستجوی تصاویر Google ظاهر شود.

همه این موارد می تواند به تأثیرگذاری بر رتبه سئوی شما کمک کند، اما باز هم، مهم ترین تصمیم این است که محتوای با کیفیت و اصلی را به طور منظم منتشر کنید.

تکنیک های SEO - ایجاد برچسب مناسب
ما در مورد موضوعات مهم صحبت کرده ایم. اما شما نمی توانید با آنها بیایید. اگر به کلمات اشتباه اشاره کنید، حتی اگر مربوط به جایگاه شما باشد، تمام تلاش شما بیهوده خواهد بود. شما باید به این فکر کنید که مردم دقیقا چگونه به دنبال اطلاعات هستند و کلمات کلیدی خود را برای وب سایت خود با آن مقایسه کنید ... این باید بر داده های وبلاگ ها و سایر محتواها نیز تأثیر بگذارد.

مهم است که از ابزار برنامه نویسی الهی برای انجام تحقیقات مهم برای آوردن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. از بین تمام منابع سئو، این جایی است که باید شروع کنید. از آنجایی که داشتن کلمات کلیدی مناسب، بهترین تلاش‌های دیگر را هدایت می‌کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی