دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

ترکیب رزین اپوکسی و چوب

جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۵ ب.ظ

روش کسب درآمد از رزین اپوکسی

 

اخیراً انجام کارهای رزین اپوکسی و چوب طرفداران زیادی پیدا کرده است. کار با چوب سابقه دیرینه دارد و چوب همیشه حس طبیعت و زندگی رو داخل منزل و محل کار منتقل میکند.

چند وقتی است که تمایل مردم به استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی منازل به شدت افزایش پیدا کرده البته به شکل مدرن! شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه میتوان رزین اپوکسی و چوب را ترکیب کرد؟

 

اصلاً رزین اپوکسی چوب چیست؟

رزین اپوکسی از خانواده رزینهای دو جزیی است که شامل “پایه ی رزینی” و “هاردنر” میباشد. این دو جزء باید به نسبت مشخص بنا به فرمولاسیون و کاربرد آن متفاوت است با یکدیگر مخلوط شده و سپس روی سطح یا قالب مورد نظر ریخته شود.

 

 

رزین چوب چوب و هاردنر بسته به فرمولاسیون آن بعد از گذشت 1 روز به صورت سطحی خشک شده ولی 3 تا 7 روز طول میکشد تا رزین اپوکسی به نهایت سختی خود برسد و پیوندهای بین رزین و هاردنر استحکام یابد. البته رزینهایی هم هستند که تا 72 ساعت به صورت ژل باقی میمانند و زمان خشک شدن آنها طولاتی تر است. برای کارهای رزین اپوکسی و چوب میتوانید از رزین چوب استفاده کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۵ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی