دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

بهینه سازی سایت در کرج یا سئو کرج

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ

سئو کرج، مخفف انگلیسی به معنای دنیای یک وب سایت در موتورهای جستجوی وب است. به آن وب سایت نیز می گویند، اما این اصطلاح به اشتباه درست است، زیرا این عبارت بیشتر از موتورهای جستجو را پوشش می دهد، در حالی که در واقع سئو فقط به رتبه بندی وب در موتورهای جستجو مربوط می شود.

امروزه مدیریت یا فرماندهی وب سایت و سئو در گوگل، اولین بار ظاهر شدن در گوگل بسیار مهم است، مواردی مانند AlexaRank و PageRank اغلب بین وب مسترها و توسعه دهندگان وب حفظ می شود، تا جایی که شرکت ها -خدمات ما که به تحقیقات سئو اختصاص دارد، حتی همه را توسعه داده اند. مدل کسب و کار مربوط به این

آیا ظاهر شدن در نتایج جستجوی گوگل مهم است؟
از آنجایی که لینوکس (یک وبلاگ بزرگ) در حال حاضر روزانه بیش از 40000 بازدیدکننده دارد، هر 24 ساعت بین 30000 تا 41000 بازدید از وبلاگ ما وجود دارد، آیا می دانید تعداد بازدیدکنندگان زیادی کجا هستند؟ به عنوان مثال، بازدیدهای زیادی از توییتر و فیس بوک وجود دارد زیرا ما هنوز هزاران دنبال کننده داریم، اما طبیعی است که از طرف گوگل افراد بیشتری از ما بازدید می کنند:

سئو کرج وبسازان نوین

همانطور که در تصویر می بینید، تنها در 26 فوریه از موتور جستجوی گوگل بیش از 23000 ورودی داشتیم، یعنی بیش از 23000 نفر در یک روز فقط از گوگل وارد سایت شدند، بدون احتساب مواردی که سایت را مستقیما باز می کند. در مرورگر، بدون احتساب کسانی که از توییتر یا فیس بوک، RSS و غیره به آن دسترسی دارند.

بیش از 23000 بازدید از افرادی که فقط از گوگل وارد شده‌اند، قبلا متوجه شده‌ام که سئو چقدر اهمیت دارد؟ 🙂

به روشی ساده، چگونه سئوی خود را بهبود بخشم؟

این را با جزئیات بیشتر توضیح دهید. PageRank رتبه ای است که گوگل به سایت ها می دهد، مقداری بین 0 تا 10 با 0 کمترین (و بدترین) و 10 بالاترین (و بهترین) است. در پیج رنک 10 سایت های مختلفی وجود دارد، زیرا این بدان معناست که این سایت به بالاترین سطح محبوبیت رسیده است و سایت بسیار مرتبط، مفید، واقع بینانه و مهم برای شبکه است. هرچه رتبه سایت شما بالاتر باشد، مفیدتر است، اینطور نیست؟ خوب بر این اساس، گوگل در نتایج جستجوی شما صفحات نتایج اصلی / پست های سایت هایی با رتبه صفحه بالا را ارائه می دهد. از آنجایی که لینوکس پیج رنک 5 دارد، اگر در نظر بگیریم که 2 سال بیشتر از XNUMX آنلاین بوده ایم، قابل چشم پوشی نیست.

"محتوا پادشاه است." این عبارت را می توان در بسیاری از وب سایت ها خواند، اساساً به معنای "کیفیت بر کمیت غلبه دارد". بسیار مهم است که مطالبی که در سایت خود ارسال می کنید اصلی، مفید و بسیار لذت بخش باشد. سایتی که دارای 100 برنامه کاربردی غیر کاربردی است، هیچ چیز جدی از جمله نادرستی یا اشتباهات چاپی قابل توجه، خطاهای طراحی و غیره... مهم نیست که شما 100 مورد داشته باشید، زیرا در مقایسه با سایت دیگری که تنها 10 مورد دارد، اما 10 مورد اقلام مشارکت بهتری دارند و تقریباً هیچ خطایی ندارند، این سایت دوم فضای سودآورتری را جلوتر از چهره گوگل خواهد داشت. قبلاً در مقاله قبلی کمی در مورد کپی / پیست و اصالت به شما گفته ام.

اگر قبلاً درباره رتبه صفحه به شما گفته بودم، وقت آن است که در مورد رتبه الکسا صحبت کنید. AlexaRank یکی دیگر از مکان های گوگل است اما منحصر به فرد یا شخصی است. از Online شما رتبه الکسا 29.xxx دارید، یعنی بیست و نه حلقه و بیشتر. این بدان معنی است که در حال حاضر بیش از 28000 سایت "بهتر" (یا معروف تر) از DesdeLinux وجود دارد. این همان چیزی است که به AlexaRank در سطح جهانی اشاره دارد، زیرا همچنین برای هر کشور یکی وجود دارد. به عنوان مثال، شماره فیلد DesdeLinux 2500 در اسپانیا، 1400 در آرژانتین، و غیره (ما همچنین باید در کشورهای دیگر بهبود پیدا کنیم، SEO خود را در اروگوئه، پاناما و سایر کشورها به زبان دیگری در منطقه بهبود دهیم). در ابتدا، هرچه رتبه الکسا سایت شما پایین تر باشد، سایت های محبوب تر از سایت شما هستند. و برای گوگل، اگر سایت بسیار محبوب است، آیا به این دلیل است که مورد علاقه بسیاری است، درست است؟ پس بهتر است مواردی را در نتایج جستجو قرار دهید
از آن نقطه به بعد.

نوشتن بسیاری از چیزهایی که به آنها علاقه دارید، اگر فرمت کافی ندارند، بی فایده است. دانستن درک مطلب بسیار مهم است. به عنوان مثال، اجازه دهید درک کنیم که H1 برای عناوین، تقریباً همیشه برای مهمترین عنوان یک صفحه، نام فیلد یا نماد استفاده می شود. که H2، H3 و next نیز برای عنوان استفاده می شود. به عنوان مثال، در DesdeLinux اگر درست یادم باشد از H1 برای فیلد عنوان استفاده می کنیم (چون با تغییر موضوع قبلاً گم شده بودم)، H2 برای عنوان عنوان و H3 برای سایر ناسازگاری ها. استفاده از جسارت نیز مهم است، زیرا ربات ها (ربات ها) علاوه بر کمک به خواننده (فرد) برای خواندن پاراگراف ها و درک موضوع، به شجاعت طبقه بندی محتوا، نوع سایت و غیره متکی هستند. ما باید زندگی را برای خواننده انسانی ساده تر کنیم، اما برای ربات های وب (گوگل و دیگران)، زیرا آنها کسانی هستند که محتوای ما را به اشتراک می گذارند و سپس آن را به خواننده در آنها نشان می دهند.

چه عواملی بر سئوی من تأثیر منفی می گذارد؟
همانطور که قبلاً گفتم، داشتن کلمات کثیف چیز خوبی نیست. علاوه بر این، اگر سایت ما یک سایت تبادل لینک باشد، یعنی صدها و هزاران لینک به سایت های دیگر در سایت خود داشته باشیم، این روی سئوی ما تاثیر می گذارد.

برنامه ریزی و طراحی نیز بسیار مهم است. اگر از فریم‌ها یا فریم‌ها، فلش‌ها، اشیاء مشابهی استفاده می‌کنید که ربات‌ها نمی‌توانند آن‌ها را بخوانند (برای آنها فضای خالی بزرگی است)، این روی سئوی شما تأثیر می‌گذارد، زیرا مانع از فرصت ربات‌ها برای تجزیه و تحلیل / طبقه‌بندی محتوای سایت شما می‌شود. .

زمان بارگذاری سایت نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا گوگل بین اولین نتایج به سایت هایی که باز شدن آنها چند دقیقه طول می کشد نمی دهد، به یاد داشته باشید که برای گوگل سرعت بسیار مهم است (به همین دلیل آنها همیشه به جستجو ادامه می دهند. موتورهای با طراحی ساده)، اگر سایت شما به دلیل افزونه های اضافی، کد بهینه نشده یا به دلیل میزبانی شما در طول دوره بارگذاری باشد، گوگل به شما نعمت نمی دهد 🙂

سایر اطلاعات مهم لینک های باقی مانده است. به عنوان مثال، حدود 8 ماه پیش ما یک لینک به یک سایت یا یک لینک دانلود از یک فایل X اضافه کردیم، امروز این لینک دیگر کار نمی کند، یا به دلیل اینکه سایت دیگر وجود ندارد یا فایل از سرور FTP حذف شده است. ، این یک لینک مرده است و این بر سئوی ما تأثیر منفی می گذارد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی