دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

انواع صفحه کابینت

جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۸ ب.ظ

شناخت صفحه کابینت و انواع آن : کابینت یکی از وسایلی است که در آشپزخانه به وفور استفاده می‌شود. کابینت علاوه بر جنبه کارایی، تزئینی هم هست. صفحه کابینت از بخش مهم آن محسوب می‌شود که با توجه به مواد به کار رفته در طی ساخت آن از ویژگی‌های گوناگونی برخوردار است. در این مقاله به بررسی انواع صفحه کابینت، جنس و ویژگی‌های آن خواهیم پس با فونیکس همراه باشید.

معرفی صفحه کابینت

صفحه کابینت فونیکس

صفحه کابینت قسمتی از آن است که پس از طراحی و تولید یونیت، روی آن قرار گرفته و عموما بفنیرای میز کار در آشپزخانه به کار می‌روند. صفحات کابینت به صورت یک لب و دو لب هستند. صفحاتی که یک لب هستند، یک بخش از آن‌ها قوس داده شده؛ در حالی که دو لب متفاوت‌اند و دو قسمت آن قوس داده خواهد شد. صفحات یک لب کارایی بیشتر نسبت به دو لب دارند و عموما برای جاهایی مثل اپن استفاده می‌شوند.

انواع صفحه کابینت

همان طور که می‌دانید با توجه به اهمیت صفحه کابینت در زیبایی و کارایی، امروزه انواع مختلفی برای آن وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای قیمت، ضخامت و شکل ظاهری متفاوتی است که انواع آن به شرح ذیل هستند:

صفحه کابینت سنگ مصنوعی یا کورین

صفحه کابینت سنگ کورین که نوعی سنگ مصنوعی است حدودا از یک دهه گذشته به عنوان صفحه کابینت پر کاربرد یاد می‌شود. زیبایی ظاهری این صفحه کابینت‌ها و عایق بودن آن‌ها در برابر آب و رطوبت از جمله ویژگی‌های این صفحه کابینت هستند. سنگ کابینت کورین توسط برندهای کره‌ای طراحی و تولید شده و به بازار داخلی عرضه می‎شوند. البته در چند سال گذشته، شرکت‌های داخلی خودمان هم شروع به طراحی و ساخت این صفحات کرده‌اند که قیمت کمتری نسبت به محصولات کره‌ای دارد.

سنگ کورین ضخامتی بین ۱۲  الی ۱۳ میلی متر دارد. همچنین سنگ کورین دارای برش کاری بالاست و به راحتی ساییده شده و فرم می‌گیرد. از این رو از این سنگ می‌توانید، صفحه کابینتی داشته باشید که با استفاده از آن آبچکان هم بسازید. در واقع صفحه کورین به شما این امکان را می‌دهد تا طرح‌های مختلفی را تولید کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۸ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی