دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

انواع رنگ های ترافیکی

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۷ ب.ظ

انواع رنگ ترافیکی 
به طور کلی می‌توان رنگ‌ های ترافیکی را در ۴ دسته زیر قرار داد:

رنگ‌ ترافیکی سرد ترموپلاست
این نوع رنگ همانطور که از اسم آن بر می‌آید دارای پایه‌ی رزین‌های اکریلیک ترموپلاست است. از این رنگ در خط‌کشی خطوط جاده در داخل و خارج شهر استفاده می‌شود. از ویژگی‌های خوب این رنگ می‌توان به سرعت بالای خشک شدن، چسبندگی و چقرمگی بالا بر روی سطوح مختلفی چون رنگ‌های قدیمی و همچنین مقاومت شیمیایی خوب آن اشاره کرد.

رنگ ترافیک کلروکانوچو
پایه این رنگ رزین‌های آلکیدی اصلاح شده همراه با کلروکائوچو است. موارد استفاده از این نوع رنگ خط کشی خطوط جاده‌ای در مناطق با آب و هوای معتدل است.

رنگ ترافیک چند جزئی
پایه رنگ چند جزئی رزین‌های اکریلیک سخت‌شونده همراه با سخت کننده‌های پر اکسید است. از این رنگ جهت رنگ‌‌آمیزی علائم و خطوط بر روی آسفالت استفاده می‌شود. این رنگ دارای مقاومت بالا در برابر سایش و عوامل شیمیایی و فیزیکی است.

رنگ ترافیک گرم ترموپلاست
این نوع رنگ دارای پایه‌های رزین الکیدی، هیدروکربنی و اپوکسی است. هزینه‌های رنگ‌آمیزی توسط این نوع رنگ چند برابر هزینه‌های رنگ‌آمیزی با انواع رنگ‌ ترافیکی سرد است. با این حال دوام و مقاومت بسیار بالای این رنگ‌ها موجب شده که این هزینه‌ها به صرفه باشند. از این رنگ در اتوبان‌ها و بزرگ‌راه‌های پر ترافیک استفاده می‌شود.

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

ویژگی رنگ های ترافیکی تولید شده در شرکت جهان ترافیک 

آب گریز
قابل شستشو
مقاومت سایشی بالا
مقاوم در برابر ضربه
قابل اجرا در رال رنگی متنوع و دلخواه
برچسب ها : نحوه استفاده رنگ ترافیکی ، قیمت اجرای رنگ ترافیک ، حلال رنگ ترافیکی چیست ، قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی ، لیست قیمت رنگ های ترافیکی ، قیمت رنگ ترافیکی سفید ، تفاوت رنگ سرد و گرم ترافیکی ، فروش رنگ ترافیکی در تهران ، قیمت رنگ ترافیکی در تهران ، فروش رنگ ترافیکی در کرج ، فروش تجهیزات ترافیکی شهری ، خرید رنگ ترافیکی در تهران ، تولید کننده رنگ ترافیکی ارزان ، ارزان ترین رنگ های ترافیکی در تهران ، شرکت جهان ترافیک - شرکت دیبا نقش ژیوان

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۷ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی