دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

اسلب چوب طبیعی فونیکس

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ

اسلب چوب فونیکس

میز های اسلب یا تنه درختی میز هایی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی هستند که با ویژگی های ظاهری که دارند مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به طبیعت و طراحی های روستیک قرار گرفته اند. اسلب ها در ابعاد و طرح های گوناگونی عرضه می شوند و برای موارد مختلفی نظیر میزهای نهار خوری یا کنفرانس، کانتر،نیمکت، شلف، میز های عسلی، جلو مبلی، کنسول و ... می توان از این اسلب ها استفاده کرد.

 

هر اسلب چوب از نظر رنگ، مشخصات، طرح و نقش و اندازه با سایر اسلب ها متفاوت است. این یعنی هیچ دو اسلبی روی کره زمین شبیه بهم نیستند و هر اسلب از نظر ظاهری منحصر به فرد است.

 یک اسلب چوبی با لبه های طبیعی، با زیبایی های منحصر به فردی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره و او را وادار به تحسین خواهد کرد.

 

اسلب یعنی چوبی که نظیر ندارد. این یعنی هیچ کس در هیچ کجای دنیا میزی شبیه به میز شما نخواهد داشت و تا ابد منحصر به فرد خواهد بود. ترکیب یک صفحه اسلب گردوی مشکی با پایه های فلزی می تواند یک میز نهارخوری یا کنفرانس فوق العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. استحکام این میز به حدی است که برای سالیان درازی می توانید آن را در کنار خود داشته باشید.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی